Kızlar açılmış artık ben de özel takipliyim ama bi gidip görmek istedim. Yarına aldım randevu Kevser Hanım müsaitti. 10 gün önce gitmiştim kendi doktoruma dönmemiş falan demişti bi de farklı bi doktor görüşü almak istedim.
Hem gitmişken tahlillerimi falan yaptırırım diye düşündüm geçmeyen ishalim falan da var çünkü.
Giden var mı memnun kaldınız mı?