Kızlar 2 güne kadar her gün yürüyüşümü yaptım bir sıkıntı ağrı yaşamadım. Ama dünden beri inanılmaz bir bacak ve kalça ağrısı var. Resmen yürüyemiyorum, yürürsemde ördek gibi bacaklarımı kapatamadan yavaş yavaş yürüyorum. Aynı durumu yaşayan, şunu yap ağrını azaltır diyeceğiniz bir şey var mı?