Nazkryk Fitili tam yerleştiremediğiniz takdirde ıslanıp eriyerek çıkıyor hanımlar,kustu dediğiniz şey fitil kalıntısı aslında☘️
bebeksu0 Nazkryk ben gerçekten çok ileri ittim parmağımın dibine kadar sabah uyandığımda yoğun bi akıntının geldiğini gördüm butun çamaşır ıslanmıştı
Suleertugral Nazkryk ben fitl kullandıktan sonra ayaklarımı diktim biraz o yüzden aşırı bir şey gelmedi ama içer doğruda bir şey hissetmiyorum sadece girişinde batma var
Mervisimm07 Suleertugral 7 haftalık gebeyim doktoruma söylediğimde kırmızı leke olmadığı sürece korkma akıntıdan dedi acaba enfeksiyonmu kaptım diye düşündüm
Suleertugral Senatr bende gylonomeksilin kullandım ama geçmedi tam olarak maalesef o an geçti gibi oldu iki gün sonra batma yine başladı
Sevvalll42 Rozalii-67 evet ya 3 kuru fitil kullandım doğumdan sonra çok kötü enfeksiyon olmuştu geçmemişti sonradan kendiliğinden gitti o dediğinizde kullansam varsa yine gitsin demi
066 36 haftalıgım bugün atıcam fotolu Trıvag diye mecbur artık akıntı ayakta lop lop akıyor bıktırdı beni
bebeksu0 Elaerol net bişe diyemem hiç doğurmadım ama kime sorduysam bebeğe bulaştığı için doktor izin vermiyo dedi
Suleertugral Mercimeek denedim ve rahatlattı gerçekten bird doktorum bir mantar ilacı verdi flora düzenleyici dedi
Yasemin222 Suleertugral kendinizi sürekli kurulayın nemli kalmaması gerekiyormuş doktor öyle demişti bana Allah hayırlı şifalar versin 🌸