bebeksu0 Suleertugral vallahi canım ben de yanma yok kaşıntı yok sadece kokulu akıntı vardı o da bir çeşit mantar oluyormuş doktorum iki adet fitil verdi iki gün üstüste kullandım bayağı içerden akıntı kustu kendini yani parça parça beyaz peynir Kesiği gibi akıntılarım oldu biraz da sarı oldu şu anda bitti çok şükür doktoruna söyle büyük ihtimalle fitil verir sana da
MorKelebek54 Suleertugral herkezde farklilik gosterir bazilari ilac kullanmadan gecmez illa ilac kuklanmak skrudna kalir bazilari kullanmadan. Ben hic ilac kullanmadim tam yaz ayiydi ic camasiri giymeden bol sort giyiyodum sonra ayaklarimi acip habalandiriyodum o sekilde gecti
Mercimeek Suleertugral benimde geçmiyordu doktorum fitil verdi bir kez kullandım daha ay içeride ne var ne yok dışarı kustu bildiğin birde krem kullanıyorum
Sevvalll42 Rozalii-67 evet ya 3 kuru fitil kullandım doğumdan sonra çok kötü enfeksiyon olmuştu geçmemişti sonradan kendiliğinden gitti o dediğinizde kullansam varsa yine gitsin demi
Suleertugral bebeksu0 bende de akıntı yok koku yok sadece tam vajina girişindeki dokum pütür pütür oldu
Senatr bebeksu0 hangi fitili kullandınız acaba ben neo kullandım 3 gün önce bitti ama enfeksiyon tekrarlıyor gibi 😑
Suleertugral Mercimeek fitille krem bana da verdi tam geçer gibi oldu ama orda hala böyle pütür pütür bir doku var akıntım yok
nurluu ben de hamileyken mantar oldum travazol kullandım fitil kullandım nioli yağı kullandım anlık olarak etki ettiler en son doktor bir vajinal krem verdi cleosin diye onu 3 gün kullandım kurtuldum çok şükür rabbim yaşatmasın çok zor
Suleertugral nurluu çok rahatsız edici bşr his bşrde sürekli ilerler mi bebeğe zarar verir mi endişesi yaşıyorum 😥
Yasemin222 Suleertugral fitil verdi doktor kullandım canım birde bol su içmeyi unutma + Nioli yağını al her gün iç çamaşırını değiş ve temiz iç çamaşırına 2 damla damlat çok iyi geliyor enfeksiyona
Suleertugral Yasemin222 çok teşekkür ederim nicki yağını da deneyeceğim inanın çamaşırımı günde 2 defa değiştiriyorum ama nafile
nilayolcay Suleertugral hamileliğimin başından beri kurtulamadım doktorum kullanabileceğim tüm fitilleri verdi ama nafile şimdi en son travazol krem kullanıyorum kullandığım sürece iyi bir gün kullanmayayım yine aynı oluyor 🤦🏼♀️
Suleertugral nilayolcay ben kendim hemşireyim travazol kremde anlık söndürüyor ama mantarı besliyor demişti birlikte çalıştığım bir doktor kortizonlu olduğu İçin bana da sirkeli suyla tahratı önerdiler şimdi onu deniyorum 🙈
Yasemin222 Suleertugral kendinizi sürekli kurulayın nemli kalmaması gerekiyormuş doktor öyle demişti bana Allah hayırlı şifalar versin 🌸
Suleertugral Senatr bende gylonomeksilin kullandım ama geçmedi tam olarak maalesef o an geçti gibi oldu iki gün sonra batma yine başladı
Tweety3437 Suleertugral Herkesin farklı oluyor ben fitil ve krem kullandım doktoruna söyle çok rahatsız edici bir sekildeyse sende kullan bende oldum çok kasiniyordu duramiyordum aşırı kaşıntı vardı bende akıntıda çok azdı ilacı kullanmayınca geçmedi su iç bol bol nioli yagida kullandım ama bi faydasını görmedim 🤦♀️ herkesin bünyesi farklılık gösteriyor