Seymaaktass Tıbbın ve sağlığın eğitimini görmüş bir insan nasıl şeker konusunda bu kadar net konuşabilir anlamadım. Madem etrafınızda baya bi tıp okumuş insanlar var, burada neden içinizi rahatlatmaya çalışıyorsunuz gidip o etrafınızda olan bir sürü tıpçıya sorsanıza sonuçta buradakiler Prof. DR değil :) Ayrıca şeker konusunda net konuşup sonradan insanlardan tepki görünce, yok aman kibar olmayın gibi saçma sapan cümleler kurmuşsunuz. Siz bir insanın “korkuyorum” diyip telaşla açılan postuna kabaca “keşke yaptırmasaydınız ben yaptırdım hareketleri %97 azaldı” diyip panik yaptırıp daha sonra buradaki insanlardan size kibar hareket beklemeyin. Önce kendinizi bi sorgulayın bu konuda. Çok saçma değil mi gerçekten? Kendiniz telaşlı olduğunuz için insanlardan içinizi rahatlatmasını istiyorsunuz bunu yapmayanlara kızıyorsunuz ama postu açan telaşlı insana neler yazıyorsunuz. Bi kendinizle çelişmeyin lütfen lütfen lütfen.