Seymaaktass durumun şekerle alakasını anlatmaya çalıştım. Doktorda demiş birşey olmadığını peki neden ısrarla yaptırdım bebeğimin haraketi 97 yavaşladı diyorsunuz
Keşke hiç yaptırmasaydın. Bende dün yaptırdım ve bebeğimin hareketleri dünden beri %7 azaldı
en doğrusunu yapmışsın. Ben dün yaptırdım ve düne kadar yerinde durmayan bebek dünden beri hareket etmiyor. Bugünn panikle doktora tekrardan gittim muayene etti bi sıkıntı olmadığını söyledi bebekte ama hareketlerinde ciddi azalma old
Bak burda doktor bir sıkıntı olmadığını söylemiş peki neden ilk alıntı koyduguma yazmadiniz bunu onlarlara korkunuzu söylerken kendi korkunuzdan daha büyük yanlış bir korku aşılıyorsunuz
Gelmiş birde yorum yapmasın diyorsunuz sizin gibi yanlış yapana doğrusunu yazmak en güzeli