Yello umutsmom20 Allah razı olsun canım benim amin ınsallah kendını korkutma bol bol su iç Allahım sizi de korusun🤲🏻
Yello Elifdddd kuzum şu ortasında sarı şeritli pedlerden verdıler takıp edıyolat çok şükür su geldıgımız gibi azalma yok ama kanama olduğu ıcın o canımızı sıktı rahim yumuşamış her an gelebılırmıs Allahım dayansın 35-36 Lara kadar😔
Elifdddd Yello dayanır Allahın izniyle başa gelince cok zor biliyorum ama sana da büyük görev düşüyor elinden geldikçe yat dinlen iş yapmaa olumsuz düşünmemeye calıs tek doktorla kalma istersen devletede gitt perinatoloji bölümü
Melekabdullah Yello sari ped dediginiz ne oluyor bendede islaklik oluyor suyun gelip gelmedigimi anlasiliyor
Yello Elifdddd kuzum şuan zaten hastanede yatıyorum ve tuvalete bile kaldırmıyor doktorum, burda arkadaşı var perinatoloji uzmanı onunla beraber takip ediyorlar zaten ama bu kanama hayırlısıyla bir dursa biraz rahatlıcaz
Elifdddd Yello anladım cnm cok geçmiş olsun rabbim şifanı versin inşallah hepimiz hamileyiz hamile insanın duası daha farklıı ❤️rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
MuhammedHesen Sabinahsynzde salam, azərbaycandansan? Məndə də 31 həftədən bəri su gəlir, indi 34+ 4 həftəm, suni sancıyla doğuş edəcəm 10 gün ərzində, siz də necədi vəziyyət? Həkimin kimdi??
Sabinahsynzde MuhammedHesen MuhammedHesen salam bəli azərbaycandanam,36ya keçdik artıq.Suyu əvvələ baxan artıb.Qan dövranı yaxşılaşdıran dərmanlarıma davam edirəm birdə hərgün kök suyuna davam.Belə qalsa normal doğum edə bilərsən dedilər.Sizdə necədi vəziyyət?
MuhammedHesen Gulcangzl16 neden küvezde kaldı? Kilosu kaçtı? Ciyer geliştirici yaptırmışmlydın? 36 hafta normal kabul edliyor
Yello Asli_0025 bebeğim Küvezde sabır ve dua ile hergun iyi haberlerni alalım diye bekliyoruz çok zor bir süreç ama geçecek Allahın ıznıyle sizlerde Ömer atlasıma dua edermisiniz tez vakitte sağlıcakla ordan kucağımda çıkalım oğlumla🤲🏻
Yello Melekabdullah merhaba spanch ve pamuğun üzerine sarı kağıt yerleştirmişlerdi hastanede, onu koyuyorduk sürekli renk degısırse bebegın suyu veya akıntı oluyormuş hemşire ve doktor takip ediyordu ama eczanede de satılıyormuş sanırım
Asli_0025 Yello inşallah sağlıkla alacaksınız kucağınıza moralinizi bozmayın rabbim yardım eder her zaman 🙏🏻
Yello Asli_0025 Allah razı olsun amin inşallah rabbim kucağımıza aldığımız günleri de tez vakitte göstersin🤲🏻 oğlumun adı Ömer atlas padar dua edermisniz