32de öğrendim ben de,akıntıyla birlikte sızıyomuş.Kan serumu aldım 5 tane,ilaç tedavisi ve hergün havuç suyu içiyorum bi bardak.34deyiz şu an.Bakalım kaçıncı haftaya kadar gidicez.Bu arada hastahanede ciğer açıcı da yaptılar 2 tane olası bi duruma karşı