kubraaa123 Kaç haftalıksınız hanımlar nasıl gidiyor hamilelik bebeğiniz nasıl? Ben 22+4. Benim dünden beri zor gidiyor çok istifra ediyorum hala ama bugün kontrol vardı bebek iyi çok şükür 602 gram ölçtü doktor
Bekledigimmucizemm kubraaa123 bizde 24+3 olarak devam ediyoruz karnım iyice belirginleşti nefes almakta biraz zorlanıyorum ve hiç doymuyorum sabırsızlıkla kızımı bekliyorum 🌸👼
aslhnkrts9 kubraaa123 23 haftalık bebişim kramplar zorluyo beni bi de geceleri sürekli uyanmak bu dönemde
Elifttk kubraaa123 23 haftalık ıkızler nefes almakta zorlanıyorum uyuyamıyorum karnım ole aman aman çıkmadı kılo almaya başladım ara ara mıgde bulantım oluyo oynuyorlar artık hıssedıyorum detaylı ultrason ve tetanoz aşısını oldum
ozgekader Bekledigimmucizemm ya bende aynıyım nefes alıp vermekte yürürken falan zorlanıyorum ama Şuanki sorunum doymuyorum aslında doyuyorum ama hep bişeyler yeme derdindeyim iki hafta öncede ağzıma lokma süremiyodum 😄
Emine_63270 Selam kızlar ben 24 haftalığım 3 gündür başım ağrıyor onun dışında iyi geçiyor biraz ağırlaştım bide işim çok köyde oturuyorum 5 tane çocuğum var bu altıncı sezeryanla doğum yapacam biraz korkuyorum bakalım
kubraaa123 Emine_63270 maşallah iyi cesaret 6 çocuk tebrşk ediyorum:) sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏
Mineartcc aslhnkrts9 sizin de karniniz çok gergin mi ya? Anlamadım bebek artık hızlı büyüyor diye mi karnımı sanki her taraftan cekistiriyolar çok gergin çok rahatsız edici.
Halimeo Bekledigimmucizemm sezerayn hakkı 5 o da biraz riskli 6 kimseden duymadım Susana kadar 5 duydum ben ben sezeryan doğum yaptığım için 5 hak biliyorum
aslhnkrts9 kubraaa123 daha önce verdiler de çok midemi bulandırdı cesaret edemiyorum içmeye sodayla falan idare etmeye çalışıyorum
aslhnkrts9 Mineartcc evet gergin göbeğim de acımaya başladı sürekli ılık suyla duş alıp nemlendiriyorum bence bebek büyüyo diye benim karnım bi anda çıktı
Bus194 Mineartcc evet benimde öyle 22 haftalık oldu bir çözümünü bulamadım otururken bile sıkışıyor sanki göbeğim sadece uzanmak rahatlatıyor 😔
Mineartcc aslhnkrts9 bu haftalardan sonra sonra daha hızlı olacakmis buyumeler. Valla Allah yardımcımız olsun , henüz 3.trimestere girmeden hafif hafif o zorlukları başladı gibi
Halimeo Kizlar kemik batiyor gibi oluyor mu sizde bel tarafında uzandigimda kalktığımda otudugumda Saanki kemik kirimis etimin içine giriyor
Rojda09 Halimeo evet oluyor canım ve bu daha başlangıç ilk gebeliğimde oğlum kaburgalarımı kıracak sanıyordum 😂😂
Halimeo kubraaa123 malesef akıntı bende de var canım mide yanması bu kemik batması valla bı kalkiyorum sanki bütün kemikler kırılmış çok kötü acıtıyor