xhbgns canım 4 yıldır evliyim, hiç korunmadım, 2 günde bir de değerlendirdim, çatlatma iğnesi klomen de kullandım, femara da kullandım, ovülasyon testi de kullandım, hsg rahim filminde de sıkıntı yok tüpler açık, pcos da yok, eşimin spermi 360 milyon hiçbir sıkıntısı da yok, 4 yıldır olmadı aşılama yaptırdım tuttu, kaybettim 21 haftalık tekrar bu ay aşılama yaptırdım, olmayınca olmuyor yani herkesin farklı🤗