Ben de 33+4 günlükken kontrole gittim ama sancılarım vardı regl ağrısı gibi ve sertleşme oluyordu. Doktorum nstye bağlamadı ama benim rahim ağzı kısalığım var ve bebek kanala yerleşmiş dedi. Nidicard 10 mg yazdı…10 gün kullanacağım sonra bırakacakmışım dedi. Kullanmaya başlayalı hiç sancım olmadı. Bugün tam 34 haftalığız. İnşallah hepimiz kucağımıza sağlıkla zamanında alırız bebişlerimizi 😇 moralimizi yüksek tutalım ❤️