Stres o kadar etkiliyor ki bana öyle demeyin demişsin ama maalesef psikoloji çok önemli. Bu kadar takmak hormonları da etkiliyor. Sana tavsiyem uygulamayı sil bi süre kafan dağılsın. Bende bi zamanlar böyle taktım sürekli test yapardım. Ama sonra sildim uygulamayı. Bi süre testte yapma en azından 3-5 gün bi gecikme yaşa. Vücut çok farklı bir yapı. Hava değişimi bile regli etkiliyor. İlla her belirti hamilelik demek değildir zaten reglle çok benzer. Umarım yakında zamanda hamile kalırsın sevgiler 🎈