Kızlar bana stres yapma yada zorlama gibi şeyler lütfen demeyin ya bu ay çok ümitliydim niye bilmiyorum ama şimdi aklıma takılan şey şu ara ara kasık ağrım bel ağrım ve bugün birden gelen beyaz akıntı belirti değil diyebilirsiniz ama şınuda öğrenmek istiyorum geçen cumartesi günü doktora gittiğimde doktorum yumurtan çatlamış 2 günlük büyük ihtimalle yeni çatlamış dedi dün çatlamanın 7. Günü oluyor yani olsaydı orda çıkarmıydı yani yunurtanın çatlamasının 7. Günü kanda çıkması gerekirmiydi