Ylzsvnk Handesel diğer postlarıma bak kuzum orda 30 aralıkta yaptım 3 gün kala silik çizgi onla öğrendim 40 değerle
Ylzsvnk Efnan-77 kuzum ilk öğrendiğimde 40 idi 2 gün sonra tekrarladım 93 çıktı bugün tekrar tekrarladım 272 oldu
Cemre44 Dilaraaaan ben 5 gün kala yapmıştım erken gebelikte silik çizgi çıkmıştı. Sonra kandada çıktı . Yapabilirsiniz. ☺️ Prodoctor marka alın eczaneden.
Dilaraaaan Cemre44 allah rizasi icin banada dua edin prodoctor aldım yarin 4 gunum kalmis oluyor yapicam bende
Cemre44 Ylzsvnk ben bi çılgınlık yapıp 8 gün kala falan yapmıştım negatifti tabi. Trendyoldan 6lı paket almıştım sonra 5 gün kala yaptım. Silikti. 4 gün kala tekrar yaptım silikti ama daha belirgindi sonra kan verdim 🧚♀️
Ylzsvnk Cemre44 herkeste farklı çıkıyor işte kuzum ben de 4 gün kala hafif silik 3 gğn kala da silik sonra koyulsştı baya
Dilaraaaan Cemre44 maleseff negatif çıktı yanilma payi olur mu acaba asla regl olcak gibi hissetmiyorum adetten once hic kasik agrim olmazdi benim sol kasigim surekli agriyor mide bulantilarim var gogusum hassas ilk defa bu ay boyle oldum
Cemre44 Dilaraaaan biraz daha bekleyin adet gününüz geçsin o zaman bu süre zarfında da hiç düşünmeyin. Dediğiniz belirtiler bende de olmuştu. İnşallah sonra pozitif görürsünüz geç döllenme olmuş olabilir