Ylzsvnk en sağlıklısı regl beklemek ben regl günümde sabah uyandığımda yapmıştım ve hemen çift çizgi olmuştu. Yani bebiş çok küçüktü üstelik 2.5 haftalık falan hamileydim. Dayanamayıp gittim bir kaç gün sonra doktora 20 günlük falan demişti kesesi vardı.