bebekkkkkkk000 teşekkür ederim canım benim ,☺️bugün üçüncü günüm sağ kasık ağrım var tabi inşallah yerleşme olduğu içindir diyorum.oyle dayanılmaz bir ağrı değil ben sadece çok dikkat ettiğim için☺️Umarım ikimiz içinde hayırlı olur.Birde o an çok duygusal bana kalırsa o andan itibaren anne adayı gibi hissediyorsun kendini🥲sıfır acıyla biraz ayaklar yukarıda kaydırak gibi bir yatakta yatıyorsun görmüyorsun da zaten doktorunun ne yaptigini☺️🌸çok rahat ol canim