bebekkkkkkk000 Esmerim_0 Bennn 🫣🥳dün başlattı doktorum Gonal F ye bende çok yabancıyım bu aşılama konusuna önümüzdeki hafta aşılama olacakmışş dua edin kızlarrr çok korkuyorum ama aşılama olanlar süreç nasıl ilerliyor biraz bilgi verirmisiniz🥰
Munevver_bozdogan Esmerim_0 ben yapacağım aşılama şuan iğneyle yumurta büyütmeyesine başladık haftaya kontrol var
Esmerim_0 noble1 ben normal 3 gebelik kendiliğimden yaşadım eşimde ileri hızlılık biraz düşük çıktı ve bende yumurtalık kistlerim olmuş Ocak ayı aşılama düşünüyorum ve bu ay 1 kere korunmasız yaşadım gebe kalırsam diye korkuyorum
Bbk88 Esmerim_0 merhaba kac çıktı acaba ileri hız ve takviye kullanmadimiz mi ve yumurta kistleri dediğiniz pko mu
Eloomm bebekkkkkkk000 2 günde bir kontrole gidiyorsun canım yumurtalarına bakıyorlar belli bir boyuta gelince çatlatma iğnesi yapıyorlar 36 saat sonrasında seni hastaneye gidiyorsun sabah eşin test veriyor onu temizliyorlar daha çıktıktan sonra sana enjekte ediliyor rabbim kolaylaştırsın inşallah 🌸
Nuur2124 bebekkkkkkk000 hiç korkmayın ben daha dün oldum ,başta kasıyor gibiydim ama doktorum hiç kasmamami hayatimin en rahat anı olmasini söyledi ☺️bir hücre bir hicredir çünkü dedi canım acı yok🌼
papatyaolsun bebekkkkkkk000 canım tedavimiz aynı günlerde başlamış , ne durumdasın yumurtan kaç mmdi en son
bebekkkkkkk000 Esmerim_0 mikroçip değil normal aşılama olacak canım eşimde varikosel var ama ameliyat etmiyolar bizde aşılama denemeye karar verdik
bebekkkkkkk000 Eloomm Amiiinn çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için Rabbim emek edenlerin emeklerini boşa çıkarmasın🙏🏼♥️
Esmerim_0 Bbk88 evet pko yani çok düşük değildi çünkü ilaç yazmadı sigarayı azaltsın ve keçiboynuzu pekmezi yesin sabah akşam yeter dedi
Bbk88 Esmerim_0 benim de sonradan oluştu pko anladım canım peki 3 dusugunuz mu oldu kendiliğinden gebe kalabilmjssiniz