Şubat ayında doğum yapacak güzel annelerim. Sizlere birşey sormak istiyorum. Benim bebeğim şubat 25 gibi falan doğacak, şimdi bu astronot montlar var ya ben onlardan aldım ama arkadaşlarım keşke almasaydın zaten arkası ilkbahar diyorlar. Bende görünce heyecanla aldım. Sizler aldınız mı? Birde 6 aylık falan aldım. Seneye giyemez yani 🤦🏻♀️