071018 16 ocak da gittiğimde sorucam bende kendimi ona göre hazırlıycam ama normal kontrollerinde de Ahmet bey e gelmeni tavsiye ederim 520 TL muayene ücreti ayda 2 kere gidersin ben öyle yapıyorum randevu alıyorum. 10 gün ü geçmeden tekrar gidiyorum bebeğimi görüyorum içim daha çok rahat ediyor ve gerçekten o kadar iyi Bi doktor ki çok güzel ilgileniyor hastaları ile üzgün girip gülerek çıktığımı biliyorum ben