Arkadaşlar merhaba,
İki gecedir sabaha kadar uyuyamıyorum, ya da uyuyorum da kabus görüyorum sanirim. Dün gün aydınlanana kadar bekledim, güneş doğunca uyudum. Şimdi de uykusuz bir şekilde güneş doğmasını bekliyorum. Eşimden ayrı yatıyordum daha rahat oluyordu salonda, düne kadar hiç problemim yoktu, dünden beri türlü türlü korkunç rüya ve kabus görüyorum. Nolur üç harfliler şunlar bunlar yazıp beni korkutmayın, hiç hoşlanmadığım muhabbetler bunlar. Bu tarz düşünceleri olanlar lütfen yorum yapmasın, ben bilimsel tarafındayım işin.
Bu tarz uykusuzluk, kabus, gece korkması, ürperti yaşayan var mı son haftalarında?
Bu arada normalde antidepresan kullanıyorum ama doğum yaklaştığı için 3 gündür almıyorum, dogumdan sonra doktor uygun gördüğü bi zaman başlayacağım.
Bir de haftalardır eşim ve ben cidden sabah 4-5e kadar oturup öğlene kadar uyuyoruz, çünkü işe gidiyoruz dönem arasındayız, uyku düzenimiz de pek sağlıklı değil açıkçası.