Gece_1 bende şuan 39+4 haftalık hamileyim. Ara sıra ağrım oluyor kasılmalarım oluyor geçiyor. Sizin de ağrınız acilmaniz olmamış herhalde. E nasıl 39 haftalık doğurdun? Özelde mi doğurdun? Devlette 41 haftayı buluyor herhalde normal doğum için bekliyorlar. Bilgi verir misiniz bende boşuna beklemeyeyim artık çok yoruldum ya. Sağlıkla büyütün bebeğinizi kendinize iyi bakın🥰🌹