Melike_4949 merhaba hiç açılmam ve sancım yoktu. Ama çok şükür ilk suni sancıda açılma ve sancı hızlı ilerledi. Normalde 3 buçuk kilo olarak doktor görmüştü. Ama doğduğunda 4,360 doğdu 😅 bebeğin çıkışında biraz zorlandığım için yırtılmalar oluştu maalesef bir kaç dikiş atıldı ama doktorum bi rakam vermedi. Sabah 10’da suni sancı 2 küçük hap aldım. Akşam 21:02’de bebeğim doğmuştu 🥰 inşallah sizin ki kolay ve rahat bi süreç olur 🌼🫶🏻