123bebek-21 Brfnn benimde 1200 dü ne dedi doktor iyi mi dedi bana zayıf dedi ben çok üzülüyorum kaç gündür aşırı yiyorum
123bebek-21 MelteM2cck benim de 30 hastalıkken 1200 dü ama ben kaç gündür aşırı kafaya takıyorum zayıf mı acaba diye 😕
Brfnn 123bebek-21 bana da karın bölgesi vs zayıf ama boyu iyi dedi gebelik şekerimmolduğundan istediğim gibi beslenemiyorum
askileannesi3 Beliz79 doktor bı şey dedi mi kilosu ile benimde günüm sizinle aynıyken 3.400 dedi bana biraz fazla geldi. Normal doğum için
Beliz79 askileannesi3 doktor her defasında ilerde ve iri bebek diyor ama 4 kiloya kadar normal doğum denenir görüşünde. Tabi çatı kemikler müsaitse. Geçen 4.300 kiloda normal doğum yaptırdılar o biraz cesaret verebilir
askileannesi3 Beliz79 benim ilk dogumumda catin dar demişti ebe, kızımda zayıf ve kısaydi. Şimdi ikinci hamileliğimde kilo normal seyrediyordu ama geçen gün gittiğimde biraz fazla çıktı kilosu o yüzden endisendim
2erkek1kiz Bus123_ benim bebeğimin ölçümünü bugün yapamadı doktor aşırı hareketlıydı bebek ve asıstanlar baktı ılk defa bugün benim gıttıgım doktor yokmuş bugün o yüzden asıstanlar baktı ılk defa 3 un üzerinde dedi o kadar zaten geçen hafta 3 kg dı neyse cuma tekrar gıdıcem inşallah doğuma gitmem de bıraz daha bekler 2 Ocak istiyordum içten içe şimdi iyi ki değil dıyorum kime sorsam doğumu 2 Ocak 🥹 5 Ocak gıdıcem bakalım artık o son haftam 38 de alıcaklar en son 37+5 te gitmiş olucam 🥹
Ceylan01-13 Sevgitekin tam 38 hafta ama iri bebek dedi doktor 4 kilo 200 gram normal dogum ama kilolu oldugundan sezeryan düsünüyorum
Yusufeymenimm Sevgitekin bence bu doktorların söyledikleri çok yanlış ben doğuma girmeden bir saat önce baktılar 2.400 gram dediler 35 haftalık doğum yaptım oğlum doğru 3.150 gramdır
askileannesi3 Brfnn kaşar peyniri, süt, muz tuketebilirsin. Ben tükettim sürekli şekerimde var. Ama bı ekşisi yoktu bunların. Yanına birde çok yoğurt yada ayran tükettim tam buğdayli ekmek tuketiyorum
123bebek-21 Brfnn benimkinin boyu da 38 cm di biraz geride dedi şekerim de yok herşeyi de yiyorum ama anlamadım gelişmiyor 🙁