Melliisaa ayy oğlum temmuzda doğmuştu geçen sene 💙 çok güzel yaz bebeği çok rahat her gün yıkıyordum ve bütün yaz zıbınla geçti hasta da olmadı şükür umarım sizin de öyle olur aldığımız ya da hediye gelen kıyafetler vallahi giymeden küçüldü tabi biz Antalya dayız şehir ve ev sıcaklığı da etkileyebilir ama ben sıkı sıkı giydirmedim açıkcası sadece hastanede dışarıda o kadar