Yenianne7 bende gurbetteyim ve devlet hastanesinde doğum yapcam yani hastaneye kimse gelmeyecek eve de ilk zamanlar kimsenin geleceğini zannetmiyorum annemler ve kayınvalidemler bizde olacak yaptırıp yaptırmamak kararsız kaldım 😄 mevlit okutacağım zaman yaptırsam daha mantıklı gibi geliyo mevlütü de bebiş 3-4 aylık olduğu zaman düşünüyorum