berenn02_ benimde 2 hafta geride ama doktor bisey demedi bana ya perinatolojiye gidiyorum bide erken doğum falan hiç bir uyarıda bulunmadı sivim normalden az diye gidiyorum normalde perinatolojiye ama raporumda kalın puntolarla yazılmış ac 26 hafta diye anlamadim bisey