Seda_nur4760 gamzevearya benımkı 26 haftalıktı 1 kılo 66 gramdı haftasına göre fazla dedı şeker olabılır yükleme yaptır dedi yaptırmadım cumartesi kontrole gideceğim bakalım ne diyecekler
1yenianne11 Seda_nur4760 rabbim sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin günler geçmez diyordum amma gözümü açtım kapadım geçti çok şükür ayy aşırı heycanliyim 🙏🙏🤭🤭
Seda_nur4760 gamzevearya diyet deılde ben geceleri aşırı yıyordum meyve falan çok yerdim öle dedikten sonra tatlı meyve gün içimde yiyorum 1 adet mesela nefsimi geçiştirmeye çalışıyorum cumartesi kontrolüm var bklm ne diyecek
Mariaa Gzemguness ayaktayken bile hıssedebılıyorum harektlerını doktorumun istedıgı sayıdan fazla oluyor hareketlerı son 2 haftadır boyle oldu zaten kız bebek bu arada senın bebişinde hareketlerin nasıl herşey yolundadır inş 🙏❤️
Mariaa Seda_nur4760 cok gecmıs olsın canım benım rabbım saglıkla evladını kucağına almayı nasıp etsın inş 💜🙏
Seda_nur4760 Mariaa amın balım Allah razı olsun Rabbım hepımızın evladını korusun sağ Salim kavuştursun inşallah