Mrvslcht edasontr benimde 14 haftalıkken yüzde 90 kız dedi gerçekten sizinkide kız gibi nasıl erkek demişki bence değişebilir sizinkide
edasontr Mrvslcht 16 haftada ozel doktorum erkek dedi ikisine devlete gittim 20 haftada o da erkek dedi blmiyorum detaylıyı beklıyorum artık
Otherozge edasontr bende bugun o şaşkınlıgı yasadım ne yalan söyliyim 😂 12 de %70 erkek dedi cıkıntı gösterdi.bugun baktı 16 yım.üç çizgi var aynı sizin görseliniz gibi kesin kız dedi.ben emin olamadım detaylıda artık netleşir anlamadım 😅
Otherozge edasontr ben kızmış diyip hazırlık yapmıyım detaylıyı bekliyim en iyisi görüntü aynı çünkü üç çizgi bendede😅 saglıkla gelsinler ♥️♥️
Alime3 Merhaba bayanlar bana da bakabilirmisiniz 9 haftalığız cinsiyet nedir acaba sizce 🙏