Selindikci35 ay canım Yok İnan hiç bişey olmamıştır yaşamış biri olarak söylüyorum gece aşermiştim eşimle eve dönüyoduk saat gece 3 gibi apartmanın önünde 5 tane köpek üstüme geldi benimde fobim var aşırı şekilde çok korktum çığlık attım ve benim kalbim ara sıra çarpıntı yapıyo çok araştırdım sonra tesadüfen bi kaç gün sonra randevum vardı gittik herhangi bi sorun yoktu hiç korkma bende bu aralar herşeyden korkar oldum