Ecece Kızlar 10 haftalık hamileyi. Bi kaç gündür aşırı şekilde başım dönüyo yerinden kalktığım anda bi halsizliğişiyorum bide kaşıklarımda ağrı oluyo sizlere oluyomu normalmi ?
ebrarmom08 Ecece goz kararmalari oldu bende bide halsizlik 10 haftaligiz normal sanirim bu haftalarda bircok kisi bundan yakiniyo
Gamzeciks Ecece benimde baş ağrısı yoktu baş ağrısı başladı. Garip garip şeyler oluyor ama takmamaya çalışıyorum.
Mother Normal canım korkmanı gerektirecek birşey yok :)) benimde öyle oluyordu o haftalarda şuanda 24+0 üzz :D
Ecece Mother maşallah canım sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 Ama çok rahatsız oluyorum yani hiç bişry yapamıyorum yemle yapmaya kalktığım an düşüncelimi gibi oluyorum napabilirimki
Mother Ecece amin canım hepimiz inşallah Aniden hareket etme kalkarken filan yavaş yavaş kalk birde pekmez iç
Ecece Aski Cuma günü gidicem ama en başta rutin testleri yaptırmıştım bu haftada ne testi oluyo ? 11.haftada2 ki taramayı biliyorum şimdilik
Ecece Moralsizanne ay evet benimde ama geceleri uyuyamıyorum yani geç yatıyorum erken kalkıyorum ama gündüzleri çok uykum oluyo
Ecece Gulay01 kan seviyem normal çıktı Demir’de aynı şekilde bitek d vitamini eksikliği çıktı ama bilemiyorım
Tugbabu5952 Benimse kasıklarımda bir ağrı oluyo ve cok halsizim sabahları yataktan kalkmak istemiyorum hiç 😪😪 10+2 yiz bizde
Ecece Tugbabu5952 evet canım Benimde kaşıklarımda ağrı var yarın randevum var zaten normal olduğunu düşünüyorum ama yine doktora sorarım 🙏🏻
Ecece Gamzeciks birdahaki kontrolünüz ne zaman canım ben uzun süre gitmeyince endişe ediyorum ama Allahtan yarın randevum var 3 haftadan sonra bidaha görücem
Gamzeciks Ecece benimde yarın sabah randevum var. Lekelenme olmuştu onun için çağırmıştı. Bi daha ocak ilk hafta tekrar gidicem.
Selindikci35 Bende 9+1..Kasik agrisi var bu aralar sanki regl olcakmis gibi ama ara ara oluo..bi de karnimda surekli bi siskinlik baski hissediorum..Midem de bulaniyor
Selindikci35 Ecece 12.haftadan sonra azalir diyolar ama tabi bunyeden bunyeye degisir..mide yanmasi da oluo mu cnm sende