Aspurce yok kalçadan vurulmuyor kol bacak ve karından vuruluyor ben kol ve bacaktan vuruyorum karnımdan vurmuyorum. Günde 4 defa kullanıyorum iki farklı insülin dozları da farklı artık vurmaktan kollarım bacaklarım morardı acıyor ama işte mecbur🤷🏻♀️