KuzeyinAnnesi10 _ruyaninannesi_ hayırlısı şu 2 saati bi geçireyim de kendi hastanem de değilim artarsa artık kendi hastanem giderim
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 gecer canım inşallah stres yapma kendine pozitif düşün dualarım seninle inşallah 🤲
_ruyaninannesi_ _ruyaninannesi_ hissetmiyodu ama ağrılari vardı akşam artı sancısı inşallah senin de öyle olur bi avazda kucağına alırsın bebeğini inşallah 🤲
_ruyaninannesi_ KuzeyinAnnesi10 yok suyu gelmedi sancilar artı nstye girdi açılmada olmuş aynı senin gibi hastenede suyu geldi doğum oldu
Hnd_01 KuzeyinAnnesi10 canım acilman var mı ? Açılma yoksa o yüzden sancı hıssetmiyor olabilirsin.sadece bebek kasılması gibi hissediyor olabilirisn
Hnd_01 KuzeyinAnnesi10 KuzeyinAnnesi10 o yuzden sancı hissetmiyorsundur canım.ama böyle duzenli sancıyla yakında acilman baslar 😍🥰