Anneyim5818 Huri_ark1 benimde 3. Sezeryanim olcak korkuyorum biraz. Kac haftalikken doguma almış olacak sizi
Huri_ark1 Şu son haftalarım geçmiyor sanki kızlar ya çok agırlaşdım otursam kalkamıyom kalksam oturamıyom bir an önce kucama almak istiyorum