Dygu1122 Merve0655 benimde ilk doğumum olacak çok heycanlıyım çok değişik duygular 🙈 sağ sağlim kucağımıza alalım inşallahh💕💕
Merve0655 Dygu1122 insallah inşallah canım çok güzel duygular tabi biraz korku da var bende ama sonu çok güzel inşallah o yüzden korkum az yani🥰
Ayisigi23 Umran98 benimde ara ara yalancı sancılarım oluyo. O yüzden erken gelirse diye korkmuyor değilim 😂 tabi zamanını doldurdu aslında erken doğum değil ama yıl sonuna gelmişken 2024 doğumlu olsun istiyorum 😃
Pempecikk Dygu1122 Bende aynısını dedim de dikişlerin dayanamayabilir riske atmayalım dedi 2. Doğumum
Anneyim5818 Huri_ark1 benimde 3. Sezeryanim olcak korkuyorum biraz. Kac haftalikken doguma almış olacak sizi
Havvanrs Nur2519 ayyy aynı gün benimde 10 oca hayirlisi ile alalım kucaklarımiza insallah hepimiz 🥰🥰❤️