Zbbozkurt Aysegul58 aynen benimde gözümde korktu sonrası çözüme ulaşmıyor çağrı merkezi hiçbirşey yapamıyor o açıdan kötü
Temmuzmucizesi26 Aysegul58 böyle bir sorun yaşamadım ama çok uzun sürede gelmişti 10 günden fazla da geldi
Aysegul58 Temmuzmucizesi26 şuanda sepet kısmında yaziyor zaten gec gelebilir diye. Ama benim skintim gec gelmesi degil siparisin olmamasiydi. Yani siparis gorunmuyordu
MiaBaslck Aysegul58 Madem bu kadar kolaydı 20 gün boş yere kargo bekledim bilsem daha erken iptal ederdim 😂