Karan_ MiaBaslck bende öyle yaptım. Sonra bebeveyn sadakat merkezini aradım iptal ettirdim . Kız iptalimi aldı . Ama ertesi gün ürünüm geldi .
Aysegul58 Karan_ aradim tabi belki 3 4 kere talep olusturlmus süreç devam ediyor diyolar bu kadar. Dun yine aradm hizlandirdk talebinizi dediler bakalimm
Mdndar Aysegul58 e bebek mağazası dışında asla internetten alışveriş yapmam. Bir kere internetten yaptım bezdirdiler 1 ay uğraştım. Siteden bakıp mağazasına gidip alıyorum.
Zbbozkurt Aysegul58 uygulama da bende de görünmüyor takip edemiyorum ama aradığımda onlar görüyor neyse ki ama sonuç alamıyorum altı üstü yeni kargo çıkaracaklar ama talep açıp duruyorlar bakalım
Aysegul58 Zbbozkurt bende sadakat destek hattı da goremiyor siparisi. Yani dekont ve fatura olmasa ispatlanamaz benim ki.
Zbbozkurt Aysegul58 benim maileme aldığım gün fatura gelmişti ordan görebiliyorum sizde kart ekstresinde falan görünür mutlaka
Deryalina- Aysegul58 bende sipariş verdim geldi değişim yapmak istedim ama siparişim bile gözükmüyor tambir saçmalık en azından elime geçti tabi 😑😑
Zbbozkurt Aysegul58 hadi inşallah çözülür ben çözüme ulaşmadım iade talep ettim onu da ederlerse geri 😁
Aysegul58 Zbbozkurt ayy haberim bile yok dun kart hareketlerime bakarken bi baktım iade olmus ucret. Cesaret edip daha da siparis veremem zaten.