Beyzab95 atlatmana çok sevindim. Gerçekten zor bir süreç. Yaşamayan bilemez maalesef. Benim şuan lekelenmem bitti,üç gün sürdü en sonuncu olan. Sonra geçti . Fakat içeride büyük bir hematom (eski kan birikmesi) bulunuyormuş. Vücut bunu emedebilirmiş,atadabilirmiş. Bekliyorum öyle . Progestan içiyorum. Çok şükür kan gelmiyor . Bu hafta annemi çağırdım çocukla o ilgileniyor ,ben yatıyorum. Yemeğe,tuvalete falan kalkıyorum. Çok başım dönüyor zaten