Esragok-k1 valla aynen öyle demekki . İlk gebeliğimde hiç sıkıntım yoktu. Hamile olduğumu bile unutuyordum. Bunda ise , kanama,şişkinlik,karnımda sertlik, doktorun test önermesi falan çok darlandım. Umarım sağlıklı doğarlar . Size de kanama yüzünden mi test yaptır dedi doktor ?