prensinannesi2024 bizde bugün 36+5 olduk günümüz aynı 1 buçuk haftadır bende de vajınada baskı oluyor ara ara adet sancısı gibi sancı hissediyorum ama çok hafif 2 gün önce gittim doktora sancı çıkmadı doktor gününde doğacağını söylüyor bizde doktora gitmeden önce erken doğar sanıyorduk ama içinizi ferah tutun bol bol dinlenin çok iş yapmayın ben öyle yapıyorum baya ağırlaştım yürüyünce özellikle daha çok acı oluyor alt tarafımda