36+4 haftalığına kızlar cumartesi 37 olacam bayadır altıma baskı vijinal üstü sancı gibi ağrı gibi şeyler vardı bugünde vijinal üstü ağrı gibi sancı gibi var bide sağ taraf bacağıma krap giriyor canım kopuyor sanki ayakta durunca oluyor bazen yürüyünce oluyor sizce doğum yaklastimi