Bng Aynı durumu ben de yaşıyorum.24. Haftamdayım.ayak bileklerim ödem yaptı,dr um erken dedi buna.tansitonum genelde düşükken bugün 14/9 çıktı.1 haftadır baş ağrısı çekiyorum.bebeğe giden kan akışında da sorun var,çentik diyorlar tek taraflı.idrar tahlili 24 saatlik değil ama yapıldı ve protein çıkmadı.aynı zamanda bebeğimde 2 haftalık gerilik var haftasına göre.dr um bu durum devam ederse ve dıpum olması gerekirse diye bu haftada yeni dığan ünitesi bulunan bir merkz bulun,acil durumda gitmek içşn dedi...moralim çok bozuk...umarım iyi olur her şey...
Gnsll Bng moralı bozuluyor ınsanın eve t ama senın dırayetlı olman lazım canım bebegın ıcın 2 hafta onemlı degıl kapanıyor bebekler bı anda ılerlıyo bol bol muz cevız ye sade soda ıc ınan fark edıcek gercı soda tansıyonunu yukseltebılır ama bebege kılo aldıran seyler arasında dıkkat ederek tuket bolbol dua et bızde ederız 🤲🏼
Bng Gnsll teşekkür ederim cevabın için🙏🏻 Evet 2 hafta önemli değil demek istiyorum ama tansiyon,ödem,çentik de olunca gidişattan korkutorum.protein,muz,süt,ceviz de yiyorum.inşallah dediğin gibi çabucak büyür bebiş ve bu sorunlar ortadan kalkar.
eminedumankaya Gnsll 38+5 de çıktı benimde hem protein değerim yüksekti hemde tansiyonum 14-8 çıkıyordu 3 gün gözetim altında tutuldum bunlara ek bebeğin kalp atışları düzensizleşti dr 24 saatlik idrar toplattırdı çok şükür ilerlemedi ve taburcu olduk gebelik zehirlenmesinde dikkat et geçmek bilmeyen mide ağrısı ve bulanık görme başlıyor gözetim altında ol ve boolca su iç doktorum bana öyle söyledi inşallah sorun olmaz
Gnsll eminedumankaya mıde agrısı degıl de agzıma hep asıt gelıyo bı tuhaf mıdem rennıeyle gecıstrıyorum hep 😩