Gnsll tam olarak aynı haftada aynı şeyi yaşadım. Protein çok önemli idrarda. Benim 2 artı çıktı. Doktorum acilen 24 saatlik idrar testi istedi. 24 saatlikte çok şükür protein normal bir seviyede çıktı. Umuyorum sende de bu şekilde çıkar. Protein çıktığında bana ilk söylediği bol su iç, tuzu azalt, her sabah tansiyonunu ölçtür ve elde yüzde şişliğin olursa tansiyonunda 14/9 olursa hemen beni ara. Protein ciddi birşey sakın tetkiklerini ihmal etme. Bol su, iç dinlen, sık çamaşır değiştir ve 24 saatlik idrar testi sonucunu alana kadar canını sıkma, içini ferah tut.