YigitPoyrazMomm bende 2. Cm le yatmistim hastaneye suni verildi o kadar çatı muayenesi oldu doğuma kadar nisanim da patladı hatta muayne edilirken zaten nişandan 1 saat sonra falan da doğum yaptım bende devlette yaptım memnun olmadığım tek birşey vardı dikislerim kesiğim he geçti tabi hepsi şuan 2. Yi bekliyorum