Mihrimavi siz kaç haftalıksınız ? İlk gebeliğiniz mi? İlk gebelikte devlet hastanesi bayağı bekliyor. Ve doğum bir gece ansızın geliyor ☺️ vajinadan uyarı olması Allahın izniyle iyi olacak. Benim bebeğimde 39+0 da 3450 idi. Kafası 2 hafta önde. Ama ikinci gebeliklerde çok beklemiyorlar. 40+3 de uyarı alacağım. Ben olumlu düşünüyorum. Doktor yardımcı olur, bebek çıkarken de yardımcı oluyorlar ☺️