pnarusluu Beyz-34 valla canım ben hamileliğimin başından beri güvendiğim kuaförüme ağdaya gidiyorum doktoruma da sormadım 39+5teyim bugün son ağlama gittim 😅
pnarusluu mervemurat16 kişiden kişiye değişiyor kıl durumu dediğin gibi benim göbeğim hariç genital bölge ve koltuk altında azalmalar oldu
Derinnmom Beyz-34 biz o konuda sıkıntı yaşamıyoruz valla utanmıyoruz yani 😂😂😂 özellikle hamilelikten sonra gaz konusunda hiç umursamıyoruz birbirimizi hskdkdkdk
e_blue_sky_a Beyz-34 agdaya gidiyorum her ay. Acil Bi durum bile olacak olsa içi rahat oluyor insanın
Sudenury Birannis Birannis vallahi aynı benim de duruyor öyle ikide bir poposunu dikliyor başka bişe yaptığı yok😂😂
Birannis Sudenury aynı benimkide öyle gerinip duruyor orasını burasını sivriltiyor anca 😁 ilk mi sizin
Sudenury Birannis ya ben en sok kontrole bir hafta önce gittim gitmek istemiyorum daha, ebeyi aradım geleyim mi diye şikayetim yoksa gerek yok dedi çevremdekilerde diyor pisliğini yer yok kendini zehirler falan herkes başka bişe diyor
3prens1prensesmom Beyz-34 sezeryan tarihim belli olana kadar kendim bi sekilde idare ediyorum ama doguma gidecegimde mutlaka esim yardim ediyordu😂 cok sukur o derdim kalmadi 🤦🏻♀️🙏
Birannis Sudenury ben pazartesi gittim 39+4 ken kafası aşağı baskı yapıyor ama kanalda değil dedi doktor haftaya gene görecem seni dedi salı gideceğim bende bakalım
Sudenury Birannis yılbaşında gelecek bence bizimkiler 😂😂 benim erkek senin kız galiba öyle okudum 😂 hangi şehir
Birannis Sudenury evet kiz benim karamandayim ben sen nerdensin eşimde tut içinde gelmesin yılbaşına kadar diyor sanki gelesi var da 😀