Beyz-34 başından beri düşük tehlikem vardı doktorum hem lazeri hemde ağdayı bırakmamı söyledi ve bıraktım. Başlarda kendim jiletle alıyordum ama göbek çıkınca hiçbir şekilde yapamadım hatta banyoda sırf bu yüzden ağladığımda oldu (kendime üzüldüm) 😂😂 eşim çok ısrar ediyordu ben sana yardım etmek istiyorum felan her seferinde yok dedim utanıyordum ve gerçekten tek başıma yapamıyorum olmuyor nefessiz kalıyorum ve hiç temizlenmiyor. Eşim bi gün zorla tuttu beni illa yapacam diye, tamam gel dedim yaptı, bi kaç defadır o yapıyor, evet utanıyorum hatta çok da üzülüyorum ama yapacak hiçbir şey yok. Bana diyor yarın öbür gün Allah korusun başıma birşey gelirse ben hasta olursam sen bana yardım etmez misin felan Allah bin kez razı olsun. Son hafta ağdaya gitmeyi düşünüyorum 🙏🏻