Kızlar uzun süren açlık kan şekerini düşürmez mi, ben de akşam yemeğini 8′de yedim diyelim, uyumadan önce 10-11 gibi bir ara öğün daha yapıyorum. Sabah da kahvaltı saatim biraz gecikince korkuyorum kan şekerim düşer diye hemen ağzıma bişey atıp atıştıriyorum. Yanlış mı sizce? Bu şeker olayının mantığıni anlayamadım ben.