Fatima1992 sibel-ya bende o tarihte olucam😍 sag salim kucaginiza alirsiniz insallah. 39 haftam bitiyor 4 ocakta
Mia0121 sibel-ya bende aynı haftadayım daha günü alamadım bugün kontrolüm var inşallah gün verir 🙄 her geçen gün bi ağrı ekleniyor kalpten gitmeden oğluşumu kucağıma alsaydım 🤲
ArzuYldz38 Ay bize de 4 veya 5 ocak 37+2 veya 3 de olacak hayırlısıyla kavuşalim bebişlerimize insallah 🤲🏻🥰
Deniz14 sibel-ya Yarın hastaneye yatışım yapılacak cuma günü de sezaryen heyecan ve korku had safhada 🥺🥲
Nazli05 Deniz14 hiç korkma 4 gün oldu sezeryan oldum.bol bol yuru kahve iç sıcak tut kendini adet ağrısı gibi başka da bişi yok
Yassey C9-3_g benim ilk bana 39. Haftayada verdi 3 ocak 38 den önce almıyor bir sıkıntı olmazsa ikincileride