Pelsa Gkce27 hayır ama benim şöyle gösteriyor takvimim son adet tarihim 14-17 kasım arası yumurtlamam 2 Aralık yani 18-19. Günlerde yumurtluyorum ben o yüzden geç döllendi diye düşünüyorum senin adetin geçti mi
Gkce27 Pelsa anladım canım ben yumurlama günümü biliyorum o yüzden belli olur diye düşündüm aslında bugün regl olmam lazım ama sanırım yarın olurum diye düşünüyorum 😊
Gkce27 Rabiul anladım canım olabiliyor vöyle şeyler ben yumurlama günümü bildiğim için geç döllenme olmaz yani diye düşünüyorum bu konularda pek bir bilgim yok gerçi en güzeli günün geçince yapacaksın 😊
Gkce27 Ayselcnt güzel duanız için çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun, keşke olsaydı ama malesef bugün yine yaptım negatif çıktı kuruma çizgisi sanırım 🥰