Gkce27 geç döllenme olabilir canım ben normalde erken yapılan testleri hiç önermiyorum çıkmadığı zaman üzülüyorsun çünkü bende testi 2 gün gecikmeyle yapmıştım benim için normal bi gecikmeydi hatta testi yapmaktan vazgeçmiştim sonra neyse yapayım içimde kalmasın dedim o yüzden bekle biraz daha bakalım bu arada benim belirtim falanda yoktu regl olacakmış gibi karnım ağrıyordu duşa girip sıcak suyla masaj bile yapmıştım iyi gelsin diye